INTREBARILE VOASTRE DESPRE ACTIVITATEA DE REPREZENTANT

 

 

INTREBARILE VOASTRE DESPRE ACTIVITATEA DE REPREZENTANT

                                                                                                                            
Intrebari:
Pe aceasta pagina va rugam sa ne adresati intrebarile dvs generale in caz ca nu se incadreaza la un subiect anume discutat pe alta pagina sau daca nu este un comentariu la obiect la un articol publicat.ATENTIE !!!
Cei care sunt deja Reprezentanti AVON si au nelamuriri referitoare la propriile comenzi sau plati, ii rugam insistent sa apeleze doar la telefoanele destinate relatiilor cu clientii mentionate atat mai jos in aceasta pagina, cat si in bara din dreapta a site-ului, la rubrica de informatii, sau sa-si contacteze coordonatorul care are obligatia sa-i sprijine in activitatea lor de reprezentant Avon. NU vom mai raspunde la acest tip de mesaje!!!!
Mai jos sunt cateva intrebari generale legate de activitatea de reprezentant Avon, deci inainte de a posta o intrebare va rugam sa cititi cu atentie lista intrebarilor la care este dat raspunsul, ca altfel nu mai raspundem inca o data!Relatii clienti 021-311.85.55. ( de luni pana vineri intre 09.00 - 21.30 )Din pacate acest numar este in anumite perioade foarte solocitat si e posibil sa prindeti legatura mai greu asa ca va sfatuim sa insistati.
Ne cerem scuze pentru acest dezavantaj si va multumim pentru intelegere!
INTREBARILE VOASTRE DESPRE ACTIVITATEA DE REPREZENTANT1. Care sunt pasii procesului de inregistrare ca reprezentant Avon? Raspuns Procesul inregistrarii ca Reprezentant Avon este foarte simplu si cuprinde patru pasi.Primul pas este sa trimiti o copie dupa cartea de identitate, cu ajutorul careia se va completa un formular de inscriere. 
Pe copie trebuie scris de mana "sunt de acord cu inscrierea mea ca Rep Avon" si sa semnezi.
In plus pentru o mai mare siguranta (intrucat au fost multe cazuri in care diverse persoane s-au folosit de copiile de bultin ale altor persoane fara acordul acestora) din campania 12/2009 e nevoie si de o copie a certificatului de nastere.
In caz ca nu ne putem intalni, se poate face o copie xerox ale ambelor pe o foaie si o poti trimite atasat intr-un mail la avoncosmeticsreprezentant@gmail.com.
Al doilea pas este de a alege dintr-o brosura Avon sau din brosura virtuala Avon http://www..avoncosmetics.ro/PRSuite/static/e-brochure/e-brochure.html , primele produse pe care doresti sa le comanzi si sa-mi comunici codul acestora care este alcatuit din 5 cifre.
 Daca ai nevoie iti pot trimite o brosura prin posta in caz ca nu ai din intamplare una.Al treilea pas ma priveste pe mine si consta in depunanerea dosarului tau - in vederea inscrierii, prin care obtii numarul tau unic de reprezentant Avon.
 Dar toate astea dureaza foarte repede, de cand imi dai comanda in 48 de ore intri in posesia produselor!Al patrulea pas consta in activarea contului personal
Avon, lucru pe care il vom face impreuna oricand ai timp dupa ce primesti pachetul.

2. Ce inseamna contul on-line al reprezentantului Avon?
Raspuns Odata cu prima comanda proprie, ti se va aloca un numar de reprezentant care iti va permite sa accesezi o pagina proprie pe site-ul Avon de unde iti vei administra contul tau Avon on-line.
Din acest cont se poate urmari situatia comenzilor, cand este exact termenul de plata al facturii tale, si mai ales de aici se pot lansa foarte simplu si usor urmatoarele comenzi on line, le urmaresti cand au fost facturate, cand ar trebui sa le primesti si in plus ai acces la o oferta speciala pentru internet unde sunt produse cu reduceri foarte mari sau poti comanda un produs demo la pret special din campania care va urma campaniei in care esti la momentul respectiv. 
De asemenea ai la indemana mai multe informatii despre produse, cursuri on line de frumusete, esti la curent cu toate noutatile, ai la indemana si poti descarca atunci cand la un moment dat ai putea avea nevoie diferite formulare si vei gasi multe altele lucruri interesante.

3. Cat de mare poate fi comanda mea Avon ?
Raspuns Depinde de vechimea ta ca reprezentant Avon!
 Valoare maxima de comanda atat pentru prima ta comanda Avon din prima campanie de la inscriere cat si pentru a doua comanda din urmatoarea campanie de cand te-ai inscris este de 400 ron, apoi din a treia si a patra campanie, valoarea limita de comanda va fi de 650 ron, iar dupa a cincea campanie de la inscriere valoarea maxima de comanda ajunge la max 850 ron.
De aici incolo, dupa sase campanii consecutive in care plata a fost facuta la timp, limita ta de credit poate creste la 1800 ron.

4. Ce sa intampla daca nu pot sa plasez o comanda de minimul recomandat de 110 lei?
Raspuns Comanda este recomandat sa fie de minim 110 ron, dar in general nu este limitata valoarea comenzii. Totusi este in interesul tau sa dai comenzi peste 110 ron pentru a beneficia de minim 15% reducere.
Altfel daca comanda e sub 110 ron vei plati exact pretul din brosura, la care se mai adauga si taxa de transport. Iar daca este sub 50 ron se mai plateste in plus o taxa de 5 ron de ambalare si in final nu ai nici un castig, ba dimpotriva!
Deci cel mai bine e sa aduni mai multe comenzi de la cliente, prietene, rude pe care sa le cumulezi intr-una mai mare pentru ca astfel la valori mai mari, ai si tu comisionul mai mare si ramai cu un ban de buzunar.

5. Ce se intampla daca intr-o campanie nu am putut aduna nici o comanda?
Raspuns Nu se intampla nimic! In cazul in care acest lucru dureaza mai mult timp, adica daca dupa 3 campanii consecutive nu ai avut activitate, adica nu ai plasat nici o comanda, te va scoate temporar din sistem si vei fi considerata reprezentant inactiv.
Dar atunci cand consideri ca ai din nou comenzi, se poate reveni oricand cu o noua comanda printr-o simpla solicitare prin mail sau telefon la directorul zonal, fara nici o taxa sau conditie suplimentara.

6. Care sunt limitele de discount?
Raspuns Grila de discount o gasiti in tabelul de mai josValoarea comenzii (lei) DISCOUNT 0 - 109,99 * 0% 110 - 259,99 15% 260 - 389,99 20% ≥ 390 25% > 550** 30% * comenzilor cu valoare mai mica de 50 lei li se aplica o taxa de procesare de 5 RON**
pentru orice comanda de peste 550 lei, daca in fiecare din ultimele 3 campanii a fost plasata cel putin o comanda de minim 110 RON


7. Au fost campanii in care am plasat o comanda de o anumita
valoare dar nu m-am incadrat in procetul de discount corespunzator valorii comenzii.
De ce?
Raspuns Va puteti situa in una sin situatiile de mai jos avand inclus in comanda produse care ….Toate produsele non-cosmetice, inclusiv ceasurile, care nu sunt in oferta speciala, beneficiaza de un discount fix de 15%.Produsele in limita stocului disponibil nu se iau in considerare la calcularea valorii comenzii.
Acestea sunt produsele din Brosura care au in dreptul lor mentiunea '
In limita stocului disponibil' sau care sunt plasate pe o pagina care, in partea inferioara, are o banda cu mentiunea "In limita stocului disponibil".
De asemenea, in valoarea comenzii nu va fi inclusa valoarea produselor din flyerul 'Oferte pentru Reprezentanti'.Valoarea bijuteriilor nu este inclusa in valoarea comenzii pentru calcularea discount-ului total pe comanda, dar beneficiaza de discount corespunzator comenzii.Toate produsele care sustin Campania impotriva cancerului la san, produsele aflate in oferte Demo, articolele necesare vanzarii, produsele Avon personalizate, mostrele si Brosurile nu beneficiaza de discount, dar se iau in calcul la valoarea comenzii.
Produsele aflate in oferte speciale in cadrul fiecarei Brosuri si care beneficaza de discount fix de 10% vor fi mentionate separat in cadrul Revistei Hello Tomorrow din acea campanie

.8. Care sunt modalitatile de a primi coletul Avon?
Raspuns Exista mai multe facilitati de a primi coletul cu produsele comandate. Acestea pot fi expediate inREGIM NORMAL, varianta valabila numai pentru reprezentantii din Bucuresti si judetul Ilfov si se poate da numai in a doua si a treia saptamana din campanie. Aceasta varianta implica primirea pachetului gratuit acasa in 4-5 zile, in functie de ziua cand a fost data comanda. Comenzile se dau luni, marti sau miercuri, ( numai in a doua si a treia saptamana din campanie!) si sosesc acasa incepand cu ziua de joi sau vineri.sau inREGIM EXPRES, ceea ce implica primirea lor in maxim 48 ore, in doua variante Expres la adresa ta - livrare contra cost (7,5 ron) - varianta unica pentru toti cei din provincie dar si pentru cei din Bucuresti, care vor sa primeasca repede pachetul acasa, sau chiar la alta adresa temporara de livrare din orice colt al tarii.Expres la Centrele Express - livrare gratuita doar pentru cei care pot ridica pachetul din Bucuresti, cu ridicarea personal a pachetului din Centru Lahovari din piata Romana

9. Ce reprezinta toate foile primite in colet alaturi de factura si la ce ne foloseste?
Raspuns In pachet, pe langa produsele comandate se vor gasi mai multe foi capsate care vor contine urmatoarelefactura detaliata, aici pe langa lista detaliata a produselor comandate, poate fi mentionat in unele cazuri la unele produse daca nu au fost pe stoc, sa nu mai fie comandate ca nu mai sunt disponibile sau daca momentan nu au fost pe stoc se mentioneaza ca vor fi automat livrate odata cu viitoarea comanda.alte informatii importante care trebuiesc citite cu atentie, pot fi modificari a unor oferte expuse in brosuri, erori in descrierea unor produse etco delegatie cu ajutorul careia poti delega o persoana apropiata sa-ti ridice in viitor alte colete, in situatia in care nu le poti ridica personal, deci e bine sa le pastrezi bine!
Pe ultima foaie este mentionata data limita de plata a facurii precum si ordinul de plata, care contine un cod de bare caracteristic fiecarui reprezentant si cu care se poate plati factura in maxim 15 zile de la facturarea comenziiautomat va fi o brosura gratuita din numarul urmator, dar daca ai nevoie, si chiar este recomandat, poti si sa comanzi seturi de 5 sau 10 brosuri.
Ele costa 7.5 ron respectiv 10,5 ron.

10. Va trebui sa platesc impozit pe ceea ce castig in urma activitatii de reprezentant Avon?Raspuns Nu, ceea ce castigi ca reprezentant Avon NU se impoziteaza, fiind persoana fizica castigul pe care il obti este doar sub forma de discount la comanda si nu este impozabil.11.
 Unde pot sa platesc facturile Avon?Raspuns Facturile Avon se pot plati la ghiseele BCR, Posta Romana, CEC sau la bancomatele City Bank,prin bancomatele Transilvania.

12. Ce se intampla daca nu pot sa platesc la timp factura mea Avon?
Raspuns Reprezentantilor care isi depasesc termenul scadent al facturii, li se vor factura penalitati in cuantum fix, in functie de vechimea debitului.
 Astfel, pentru acei Reprezentanti care si-au depasit termenul scadent cu: • 4 zile, li se va aplica o penalitate de 7 lei • 16 zile, li se va aplica o penalitate de 8 lei •
45 zile, li se va aplica o penalitate de 10 lei.
Valoarea penalitatilor va fi cumulata in situatia inactivilor de doua si de trei campanii (exemplu: daca un Reprezentant este inactiv de o campanie si are o factura neachitata cu termen scadent depasit, i se va aplica o penalitate de 7 lei, iar daca va ajunge inactiv de doua campanii va avea o penalitate in plus fata de cea anterioara de 8 lei, adica 15lei.
In cazul celor inactivi de trei campanii se va aplica inca o penalitate de 10 lei, in total avand de plata 25lei, cu titlu de penalitate ) 
Aceasta penalitate va fi aplicata pe factura odata cu urmatoarea comanda plasata, iar in situatia in care nu va mai exista aceasta a doua comanda, penalitatile vor fi facturate separat.
 De asemenea, acei Reprezentanti care vor intra in BadDebt, vor avea aplicate penalitati in cuantum de 25 lei, plus o taxa de administrare a contului de catre agentiile de recuperare .